Mar 23, 2010

Practice Makes Perfect..

Buat pertama kalinya, sesi latihan FTWL telah didatangi oleh 3 orang penonton merangkap jurukomen FTWL..Selain itu, kami juga telah mendapat manager baru iaitu En. Wan Kamalhadi W Husin yang telah sudi meluangkan masa utk kami yang baru belajar ini..terima kasih banyak..tidak lupa juga kepada Kecik dan Pau yang sudi datang memberi sokongan moral dan telah memberikan komen2 yang membina kepada kami..Jutaan terima kasih diucapkan..segala salah dan silap harap dimaafi..kami baru lagi..so nak dapatkan yang perfect 2 memamg agak susah la..nak harmony kan suma bandmates pun perlukan masa yang agak panjang..tapi apa2 pun..kami akan berusaha lebih gigih untuk menyempurnakan tanggungjawab kami ini dan cuba sedaya-upaya untuk memberi yang terbaik kepada penyokong2 yang senantiasa berada di belakang kami..Sekian, terima kasih.

Antara komen dari manager kami :
"tbaek ah sume, bleh improve lg ni. 1 je main concern ak; tempo kne btol2 sure biar konsisten dlu. try btul2 lyn lgu smpi masing2 sure cmne tempo lgu. xde nk kne dgr instrumen ln or vokal pstu tkejar2 ttggu2. all da best FTWL! weewit weewit! haha."

p/s : kecik ngn pau feeling abes nyanyi lagu  'I don't Love You'..live dengan band kot..silap besaq x record td..haha

-reggae soul from reditumerah-

3 comments:

hadio69 said...

haha ak da la nset murh nk rekod xleh
yg ln sume duk jammg
mmg tlpas ah chance nk pomot dorg kt facebook hahaha

sakinahshakur said...

hang join eupho ka akim?

reditumerah said...

hadi: hahaha..esk jamm bwk video cam wey..

sky: yup..jgn lupa my support aku k..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management