Apr 7, 2010

No Name

Kenapa sesetengah orang kalau dia benci dengan orang lain, kawan dia yang berkawan dengan orang itu pun dia   nak benci gak padahal kawan dia tu x buat apa2 pun?? Apa masalahnya kalau kawan dia tu nak berkawan dengan orang yang dia benci?? Masa nak mintak tolong punya la baik..kalau dah senang..lalu sebelah pun x pandang..apa cer ni?? Kalau tak puas hati cakap ja la depan-depan..boleh settle elok2...kita bukan umur 2 3 tahun pun yang tak reti bahasa..dulu boleh la nak jaga hati kawan2..tapi sekarang minta maaf ok...kalau awak tak puas hati..itu masalah awak la..malas dah nak ambil kisah..itu hak aku nak berkawan dengan sapa yang aku suka..

-reggae soul from reditumerah-

2 comments:

lyana rosli said...

hakim, awat nie?

reditumerah said...

erm..
xdak papa pun..
tp bnda ni xdak kaitan ngn kita2 semua..
jgn risau..
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management