Jan 15, 2009

Mama Mu Benci Aku - Skudap Skudip

tak ku sangka..
tak ku duga…
begini akhirnya cerita kita..
hancur musnah..segala-galanya..
bila impian ku..tak terlaksana…

jalan yg kita jalani,
jalan yg kita harungi,
akhirnya berhenti sampai disini..
walau pahit,walau perit,
terpaksa ku tempuhi,
kerna diriku tak mampu bertahan lagi…

telah puasku mencuba,
dan telah ku berusaha,
namun jawapan tetap sama..
aku bingung,jadi bengong,tak dapat ku bendung..
jujur aku tak mau selindung,
masih hati mama mu….

c/o
mama mu benci aku tak restu,
bila aku dan kamu..
mama mu benci aku biar tak restu
biarlah aku yg berlalu…
(2x)

aku sedari..aku mengerti..
siapalah diriku ini..
ku bukan lawyer,ku bukan doktor,
menjual suara hanya dgn bernyanyi…

mama mu benci aku tak restu,
bila aku dan kamu..
mama mu benci aku tak restu
biarlar aku yg berlalu…
(2x)
mama mu benci aku…uuuu….
mama muuu…..ku sayang anak muu………


-reggae soul from reditumerah-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management