Jan 15, 2009

Mengapa dan kenapa - Skudap Skudip

hati kecil ku sering tertanya,
mengapa oh kenapa,
adakah aku yg bersalah,
atau pon kau yg berdusta,

engkau pergi tanpa kata ape,
timbulkan persoalan nya,
adakah kau lupa janji kita,
atau kau ingin lihat aku kecewa…

sudah banyak bermain dibenak ku,
jawapan nya masih belom aku temu,
apa maksud mu,apa mahu mu,
jangan bikin aku keliru…

puas sudah aku mencari…(Oooo…)
hingga kini masih belom temui..(ooo..)
apakah punca nya,,,
cuma hati kecil ku ini sering berkata……..

OOoohh….mengapa..?
OOoohh….dan kenapa..?
OOoohh….mengapa..?
OOoohh….dan kenapa..?

-reggae soul from reditumerah-

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management