Jun 24, 2010

Makhluk Asing

aku ini bukannya makhluk asing, 
berkepala besar, 
punya kapal angkasa. 

Aku ini bukannya dari jupiter, 
sama seperti mu makhluk di bumi, 
kita ini tiada bezanya.

p/s: kdg2 terasa seperti di dunia alien bila 
tidak memahami tutur kata org tempatan, 
dan terasa amat terguris bila kata2 seperti 
"dia bukan paham pun apa yg kita ckp" diucapkan

3 comments:

mademoiselleain said...

sabar kim, alah biaselah camtu kan.. takpa, kalau rasa marah sgt nanti cakap kat aku. aku ajar carutan org tganu kat ko, biar diorang paham.. hehe..

reditumerah said...

hahah..
ak x marah pun..
biase la 2..
criusly wey..
kalo dorg ckp laju2 ke buat lwk ke..
ak blur je..
ari 1st time HSE briefing pun dh ckp ganu...
mane la ak nk phm..

reditumerah said...
This comment has been removed by the author.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management