Mar 11, 2011

Metallica Wannabe #2


Pada hari isnin lepas, ktorg telah pergi jamming untuk kali 2 pada sem ni...nak dimulakan cerita..ktorg g jamming ari isnin pukul 8 mlm...abg studio 2 gila babeng terkejut sbb mane la ade org jamming kul 8 mlm..tp disebabkan Bear ade meeting kul 10 mlm 2..so ktorg pegi la awal jamming...

This time jamming ktorg still bwk influence2 Metallica..hahaha..ak mmg fail la kali ni sbb lupa bnyk gile bassline..mmber2 ak siap goreng kaw2 pas2 ak lupa g lupe bassline..sumpah bunyi terus cam gampang dlm studio 2..sorry mates, next time xde dh camni..hahahah..gua ikhlas mntk maaf ni..heheh

Line up kali ni plak lain skit...tambah pakok sbgi vocalist ktorg..hahaha..ajim(lead), neo(2nd guitar), bear(drum), hakim(bass)..ala..bwk lagu2 metal ni just untuk jamming je..bukan utk battle pun...so vocal bantai je la..jnji puas aty..gua tgk ajim, lead guitarist ktorg dh peluh kaw2 goreng gitar die 2..hahah..lu mmg terbaik la ajim, x psl2 gua kne maki hamun ngn lu sbb gua lupa bassline time lu tgh high..hahaha..

sebenarny band ktorg ni ade vocalist baru..hehe..yg ni bukan untuk main2..untuk battle punya..mamat ni nama hamka..mmber aku gak lam group sorority..hahaha...dah lame gak ak kenal mamat ni..sekali ak offer die untuk jadi vocalist band ktorg..die slumber je terima...so ak pun layan je la..ari 2 time bwk hamka g jamming 2 kesian ak tgk die sbb die x lyn metal..hahaha..dok je sorang2 kat sofa 2 sambil main hp die..xpe hamka, next time jamm ktorg bwk lagu ko plak..hahah..list dh ade dh...mmg jiwang kaw2 la gua ckp sama lu list lagu hamka ni..hahahaha

Stakat 2 je update untuk kali ini, next post psl the whole new line up band untuk Euphonious plak..insyaallah..chow adios!!!


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management