Jun 9, 2011

RESULT vs PETRONAS

waaa!!! 1st time dlm sejarah aku blajaq kat utp ni...kena p amik result secara manual kat exam unit...hahah..ini cool!!!! boleh dimasukkan dalam hari ini dalam sejarah!!! hahah...result aku?? ok la...sng cita ak gtaw ja la..gpa 3.16, cgpa 3.00 (bukan nk bangga, tp satg rmi dok tny) better dari sem2 sblm ni kecuali result intern la..n bg ak, agak bersyukur gak dgn result yg ak dpt ni sbb ari 2 time final exam ak men tibai ja jwb soklan final..janji nmpk penuh kertas jawapan..hahah...

eh sat..tujuan aku tulis post ni sbb ak rasa happy skit sbb masih ada peluang untuk dpt interview PETRONAS beb!!! tadi pas dpt result ak trus msg kwn ak...dia ckp kalo nk dpt interview PETRONAS, cgpa atas 3, ak dpt 3.00..harap2 boleh la kot nk dpt screening test pa tah td dia ckp 2..hahah...aku mmg nak sngt2 keja ngn PETRONAS ni....sbb pa? terus terang aku ckp..fmly ak bukan org senang..ak plak anak laki 1st plak 2..jadi cam ada la sikit kesedaran nak support family kalo dpt keja PETRONAS kan sbb gaji PETRONAS boleh la sikit sebnyak nk tlng family aku 2...

2nd, ak rasa cam cool gila kot kalo dpt keja ngn PETRONAS ni..bangga kot..mampuih la org nk ckp ak belagak ka pa..tp kalo dpt mmg rezeki ak la..hahah..harap2 PETRONAS x release ak la kn..x ksh la contract ngn PETRONAS pun...heheh..

ok..ak nk ckp yang 2 ja...haha..kalo ada sapa2 yg taw psl interview PETRONAS ni roger2 la aku..heheh..mana taw kot2 ak tersalah info ka apa..hahahah (jgn ckp PETRONAS nk 3.5 n above dh la, confirm ak delete post ni pas2..ahah)

that's all for today...chow n happy holiday =)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Twitter Facebook Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Enterprise Project Management